Stronger than Jesus?

Idag vaknade jag av att david ringde mig.
Han var orolig för mig för att jag inte svara på sms , visst david?
Bussen gick om en halvtimme så jag steg upp.
Vi tog pendeln till sthlm och tittade runt.
Jag letade klänningar som vanligt. Hitta ingen.
Men jag hittade strumbyxor, öghängen och en matvåg typ, haha.
Sen när vi skulle ham gick inga tåg pga "olyckshändelse" Jag gissade på att nån hoppa, men aja.
Så jag var hero och kom på att vi kunde ta tunnelbana till fittja och sen buss!
Vi kom hem sen.



Kommentarer
Postat av: davidsundgren

haha ja

2009-04-16 @ 17:33:31
Postat av: ellie chipsdude

jag saknar dig!

2009-04-16 @ 22:13:57
Postat av: Elin.

elli chipsdude:

Jag saknar dig med boobs

2009-04-16 @ 22:45:46
URL: http://eeelinskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0