Aj som fan!

Idag jobbade jag, money <3
Sen hämtade pua vira och mig.
Vi stannade på donken och till mina stora glädje så har de börjat med de vackra glasen i år :D
I år även ännu vackrare, jag var glad.
Jag som förra året lyckades samla ihop 18 glas ( JAG LOVAR JAG ÅT INTE ALLA PLUSMENYER SJÄLV, JAG FICK CA 15 GLAS , SEN ÅT JAG KANSKE 3 MENYER SJÄLV PÅ SOMMAREN PROMISE).
Undra hur många det blir i år. De från förra året ligger ju under sängen.
Juste när jag klev ur bilen fastna jag i bältet och faceplanta rakt ner i asfalten.
Aj fan vad det gjorde ont, tur var att ingen såg.
Skrapade upp knät och armen och det känns nu som knäskålen är allvarligt krossad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart jobbar du :)

2009-06-13 @ 10:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0