Fuck love for a while huh?

Well well.
Igår var det lite folk hos mig då.
Det var roligt och inget gick sönder, så jag var glad. Bara sköna männiksor var här också, lucky lucky.
Somnade runt 3 tror jag uhoh.
Vira kom och la sig kl 6 i min säng för hon fick trängas med tre män, stackaren.
Idag jobbade jag också, på Coop forum i fittja du anonym som frågade.
Tycker lönen kan komma snart, jag är ingenting utan dig <3.

Sen på vägen hem hade jag en hemsk upplevelse, jag såg tre feta älgar beta på en äng från bussen.
Jag fick en klump i magen och glodde argt i försvar på de bestarna. Fy fy.


Lägger bara upp en bild här, resten på facebook!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket tjänar du per timme i coop? du behöver inte berätta om du tkr de är för personligt :)

2009-06-14 @ 00:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0