GBG

Rykterna om bloggtorkan är ej sanna, jag har precis kommit hem från götet sen tre dagar.
Det var roligt med två dagar på liseberg och även plats för lite shopping, i like ofc.
Åkte balderca 5 gånger och uppsvinget 1 gång , det räckte tack.
Världens nära död upplevelse, jag menar allvarligt , trodde jag skulle dö.
Har ätit som en späckunge i tre dagar, så nu är man lagom otränad.
Funderade seriöst på att skaffa en personlig tränare när noel jagade mig i hotellkorridoren och jag pustade som en 600 kilo gubbe som tagit sina första 5 steg på 10 år.

Här kommer pics












Fotogeniska familjen i balder


Kommentarer
Postat av: davidsundgren

hahaha spegelbilden

2009-06-25 @ 20:49:31
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/
Postat av: Pappa Öffe

Grymma bilder. Du är snygg i korta ben...Vad man längtar tills Ni kommer. Det är snart det.

2009-06-25 @ 22:51:17
Postat av: fotopassion

Härliga bilder

Allt bra med dig ? :)

2009-06-29 @ 22:33:27
URL: http://fotopassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0