He shot me bang bang

När jag var i göteborg hann vi ju med lite shopping mellan liseberg,
det var tur annars hade jag nog fått abstinens.
Jag köpte två klänninar ( Vad trodde ni egentligen ? )
Man kan aldrig ha för många av dem.
Vi stannade i Borås för att vila och gick runt lite i staden och kollade runt.
Vira och jag hittade en Japansk butik , med massa snygga kläder och coola örhängen,
som jag hade köpt om jag inte vore allergisk mot ej silver.
Jag köpte en klänning i som jag väntar på ett spectiellt tillfälle att ha.




Klänning från Yoshi


Klänning HM

Nu blir det stranden med David hela dagen.


Kommentarer
Postat av: davidsundgren

galet nice

2009-06-26 @ 10:32:55
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0