Monday

Idag vaknade jag i mammas säng ( har blvivit så att jag tagit över pappas sida nu när han är i New york. Känns som att vara barn igen att ligga brevid mamma och störa henne ms ed babbel när hon läser.)
Sen åkte jag och vira in till stan.
Hon skulle fika med anna och jag jobba och köpa en mascara och strumbyxor
( observera endast mascara och strumbyxor)
När vi gick till bussen löd konversationen följande:
Jag: Fan vad jag ska shoppa i Usa.
Vira: Jag med. Jag vill ha manolos.
Jag: Åh , fast jag vill ha skor och myskläder. Och trosor.
Vira: Åh jaaa, från eagle.
Elin: Fast jag ska inte köpa en enda bh, jag har fan 20 st nu.

Dum som elvira var så släppte hon iväg en människa med köpmani helt ensam och med nykommen lön.
Jag köpte för 400 kr! Inte blev det bara en mascara och strumpbyxor inte.
Jag köpte:
* Tre par trosor
* En bh ( jag som inte skulle ha någon)
* mascara
* strumbyxor.
Jag funderar på att skaffa hjälp. Jag har typ ingen stopp gällande shopping.


Kommentarer
Postat av: becks

hahahaha,

ja, sök hjälp!

2009-06-16 @ 07:48:06
URL: http://heybecks.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag håller med becks, du måste nog ha hjälp.

Vart jobbar du föresten?:)

2009-06-21 @ 22:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0