my poor ham

Idag stannade jag hemma från August Strindberg museét aka hans gamla lägenhet.
Oh no, jag missar att se den berömda telefonlistan. Fan. Nåt jag kommer ångra hela livet.

Idag har jag i alla fall väldigt ont i mina skinkor. Det vart ju ridskolan igår, mickis och jag åkte tillbaka i livet och var de rädda små mobbade stallflickorna som var rädda för stallbitcharna.
Men det var inte så farligt, stallbitcharna hade krympt med åren. De var inte så otäcka, men lite bitchblickar vart det. Och en som försökte äga, men jag ägde henne. HA.
Vi vill i alla fall ha en annan grupp...

Men åter till varför jag stanna hemma, jag sitter och gör mediakunskapen. Det sucks.


Kommentarer
Postat av: josephine

jag är jääävligt sugen på att börja rida med er! alltså hur ser ridlektionerna ut? jag kan ju rida och så men..

2010-02-17 @ 17:15:33
URL: http://josiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0