seven fun stuff

1. När jag var liten vart jag en gång kallad bög och en gång mallgroda. Men jag börja grina av mallgroda. Nån kände sig träffad?

2. När jag lekte med barbies var det alltid en naken man med som hete Natokati och han ville äta upp alla barn och gifta sig med mamman.

3. Jag kan börja grina om man pratar om disney figurers mammor som dör.

4. På dagis kunde jag grina om man sa att man var äldre än mig

5. Jag är grymt lättlurad

6. När jag gick i skolan i USA var det en tjej som fråga mig "What's your race?". Eftersom jag var med i friidrottslaget  och det var tävling om några dagar vart jag uppsplet och började berätta att jag minsann skulle tävla i 400 m. Då avbröt hon mig och sa "No what's your race, where do you come from?" Jag svara "Oh i'm swedish..."

7. När jag är hemma hos min kusin läser jag  hans Bamsetidningar
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Natokati vilka minnen!

2010-02-27 @ 14:59:29
URL: http://oliviab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0