världens mest patetiska människa?

För några dagar sedan höll Tiger Woods sitt förlåttal. Jag läste det i tidningen och kan inte säga att jag e så impad. Det här är en de av det

"Jag slutade att leva efter de kärnvärderingar jag lärt mig. Jag visste att det jag gjorde var fel. Men jag tänkte att normala regler inte gäller för mig. Jag tänkte aldrig på dem som jag sårade. Jag tänkte bara på mig själv. Jag struntade i vad det innebär att vara gift. Jag trodde att jag kunde göra vad jag ville och komma undan med det. Jag kände att jag hade arbetat hårt hela mitt liv och förtjänande att njuta av alla de frestelser som fanns runtomkring mig. Jag kände att jag förtjänade det. Och tack vare mina pengar och berömmelse så behövde jag inte leta länge"

EH?! Så det är okej att va svin för att han är bra på golf? Jag blir så sjukt arg på såna som han. Varför vill man ha billiga fula slampiga porrmodeller när man har en skitnsygg fru hemma och två barn? Hur tänker han? Hur kunde han vart med de sen gått hem till Elin? Jag blir så himla arg. Och att hon ens funderar på att förlåta han gör mig ännu argare. Han har ljugit i flera år och hade inte tänkt berätta det utan hade säkert tänk fortsatt hur länge som helst. Han borde inte få spela golf längre. Han borde bli skickat till ett U-land och jobba häcken av sig. Och Elin tycker jag kan ta hans pengar och gifta sig med en SNYGG man. Det är också helt sjukt att så många brudar som vill ha han... Varför vill vissa killar ha fula äckliga billiga tjejer när de har snygga hemma? Man börjar ju undra.


Du äcklar mig


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag äcklas av han NU! MEN! Han ser ju ut att vara världens snällaste så jag lovar dig, han hade fått mig på fall också ;)

2010-02-22 @ 09:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0