A little fight in you, I like that

Sitter på Tidningslektionen och är riktigt trött. Har helt ändrat mitt dygn den senaste tiden. Förut gick jag alltid och la mig klockan 11, nu har jag börjat bli trött klockan 1. Det är inte så bra. Det var alla fall hyffsat varmt idag, vilket gjorde mig glad. Kommer ihåg hur underbart vädret var när Frida tog den här bilden på mig. Det som är så mysigt med våren är att alla i klassen ligger ute på bänkarna tillsammans och solar. Längtar till solen. Har börjat fundera på en tatuering jag ska göra. Är ganska så säker på vilken quote jag ska ha, men inte helt säker med typsnittet. Ska alla fall fundera ett bra tag innan jag verkställer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0