Björn Axén visning









Nu är jag hemma igen efter en kryssning med mycket hårt arbete. Började på Wellas Hårstudio där vi blev sminkade och håret blev fixat. Sedan fick vi prova kläderna vi skulle ha till visningen. Självklart lyckas jag få de högsta stilettklackarna. Jag går aldrig i klackar och är inte särsklit bra på det, hade hoppast att vi skulle få låga. Vid 3 kom en buss och hämtade oss och skjutsa oss till båten. Direkt när vi kom fram bättrades sminket och håret på och sedan fick vi öva lite på catwalken. Jag skakade som ett löv för jag var sjukt nervös, var den enda som inte gått visning förr. Sedan vare på med klackarna och de 4 visningarna skulle börja för det var 1200 frisörer som skulle se oss. Efter 5 timmar i klackar var man ganska mör. Vi fick middag sen gick vi runt lite på båten och gick och la oss vid 1.

 Vid 6 skulle vi upp igen. Våra mobiler ställde om sig till finsk tid så tvi gick upp en timme för tidigt också så vi sov i några soffor medans vi väntade. Sen vart vi sminkade igen och sedan var det visning igen för att visa hur vi gjort frisyrerna. Fick sitta i 45 min inför 200 pers och bli fixad. Vid 3 var arbetsdagen slut och då vart det lite Tax Free. Köpte lite godis och smink. Fick en goodie bag med volymshampo, balsam, spray och vax från Sebastian. Sedan tog vi Taxi till Björn Axéns studio där vi fick produkter för ca 1000 och sedan presentkort på salong för 1000 kr. Värd helg!

Här är alla bilder jag har men lär få fler sen

Kommentarer
Postat av: frida

åh vad cool och snygg du är !!!!!!!!!!!!!!!!

2011-05-17 @ 06:34:11
URL: http://finest.se/fridelinen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0