Then we wouldn't be here

Jag sitter just nu och skriver min ledare till min tidning som har deadline imorgon!!! Jag har köttat så mycket tidning de senaste dagarna så att hjärnan är helt mosig. Har varit kaos idag och knappt kunnat få ut orden rätt ur mun. Men som sagt, imorn är det över och jag kunde inte va gladare än någonsin. Men jag är också väldigt nöjd med den och det har varit roligt att jobba med den. Hade även italienska prov idag, provet som avgör kursen typ. Jag tycker det gick skitbra, men man vet ju aldrig med språk, kan ju gå rent åt helvette. I helgen ska mamma och pappa till landet, skulle va mys att hänka men jag jobbar hela helgen. Kanske blivit första doppet då? Jag håller även just nu på att planerar min bonde-oufit tills imorgon då vi ska ro i maren! Ska bli skitkul tycker jag.


P.S. Jag är kär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0