It would be, it would be so nice.

Helluuu.

Idag hade vira kommmit när jag vakna. Ingen grekisk present till mig alls :O. Fast sen ringde hon wendela Hebbe åt mig , hon låtsades va elin hehe. Jag ville inte ringa. Jag ska börja Samhäll -Media i morgon. Jag orkar int eåka till strängnäs (A). Men aja. Jag vill till södertälje och jag tror det kommer bli skita bra. Sen kollade jag petter och vira på os. Hmmm. Ingen vacker syn. Men sen gick vi hem till Linnea och hämta petters plånka och sen gick vi till Gogos, jag ville äta nancys men det var ingen annan som ville så jag fick ge mig.

sen efter det åkte jag hem till Carru och vi prata och kolla top model :) Sen åkte jag hem för att städa och nu sitter jag och väntar på mat och så städar jag min garderob. Sen ska jag och bex köpa glass :) Nä nu ska jag städa. uscha.

Puss på er / elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0