what I've dooooone

Ciao. Idag var det en jättebra dag, jag var faktiskt glad hela dagen, vilket är en ovanlighet. Men i alla fall. Vi hade idrottsprov så vi fick gå när vi var klara ( jag tippar på ett tredje IG, så alla vet vart de hittar mig den 12 Januari =omprovssalarna i wendela hebbe gymn.) . Men sen hade vi då 3 timmars lunch så det var soft. 

Sen hade vi svenska då jag tog min middagslur :) det var mycket behagligt att få slumra till lite. Sen hade vi engelska och då kolla vi sagan om ringen. Sen åkte jag hem med alexander och Bex. Sen hade jag julavslutning med ungarna på gympan och sen handla mamma jag och vira. Nu ska jag nog duscha om en stund :)

Pöss  

 
Alexander och jag var fett matchiga i måndags :) Fint hår har jag också? :D

Kommentarer
Postat av: ida

ah gulligt, hur har gympaungarna skott sig?? <3

2008-12-05 @ 17:20:11
URL: http://idalinderbrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0