Oh yeah give me what I need

Idag var det en seg dag, men den var inte så jobbig. Typ bara att sitta och lyssna på alla lektioner konstigt nog. Inget arbete alls. Sen efter skolan tog jag tåget upp till Sthlm och mötte mamsen. Jag bytte min jacka till en större storlek idag ( har ju såååå biffiga armar nu för tiden ). Är jätteglad över den och hoppas jag kan få använda den imorgon om det inte är för kallt. Sen åt vi på en pasta resturang i Gamla stan, det var trevligt.

Nu sitter jag och kollar på Tila Tequila, mitt gamla besatt program som jag inte missa ett enda avsnitt av. Det ger så många trevliga minnen med det. Roligt är det också. Snart blir det dusch och Desperate Housewives!


Kommentarer
Postat av: maja

den är så cool! vill se en bild på dig med den påååå :)

2009-12-08 @ 14:43:14
URL: http://majakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0