Onsday

Tjao.

Onödig dag idag i skolan, typ inga riktiga lektioner bara tråk. Förutom matten kanske för då lyckades min grupp tigga åt oss att vi får sluta 1 timme tidigare på onsdgara, så jag slutar 10 över 1! Hehe, skönt eller vad, sen har jag sovmorgon till 11 så jag är bara i skolan 2 timmar, känn på den ;).

Nu sitter jag och passar Niki, min mosters valp som ni vet. Hon har blivit hemsk sen sist. Om man lyfter upp henne och gosar vrålar hon och morrar som en liten gris, och när man går biter hon en i tårna. Nyss hängde hon i min arm och bet allt vad hon hade. Jag trodde jag skulle förlora en  bit av mitt fläsk så jag fick lite panik. Det gjorde skitont!

På tal om smärta. En dag på lovet när jag skulle upp till sthlm med girlsen så satte jag mig upp i sängen på morgonen och satte foten rakt på mitt örhänge som låg på golvet och peka uppåt! Fyfan , det gjorde ont. Hela piggen åkte in och satt fast så mamma fick dra ut den när hon hörde mitt vrål. 


Den satt fast i min fot :(

Kommentarer
Postat av: E

Ägd.

2009-01-14 @ 21:24:45
Postat av: ida

hahah vad hemskt :O stackare, orhange i foten.

2009-01-15 @ 20:09:33
URL: http://idalinderbrandt.blogspot.com
Postat av: eeeeelin

Jag vet :( det var hemst :( TYST ERIK!

2009-01-15 @ 22:01:07
Postat av: eeeeelin

Jag vet :( det var hemskt traumatiskt :( TYST ERIK!

2009-01-15 @ 22:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0