Bus hos mig

Igår var det lite folk hos mig. Det var trevligt, men mycket att städa.
Men det gick braaa. Hoppas på flera roliga gånger eftersom mina grannar inte verkar bry sig eftersom de inte skällde ut oss för all hög musik.
Sen idag jobbade jag 4 timmar men får betalt för 8, sweet!
Sen käka jag max mmmmmmmmmmmmmmmm....
Och sen har jag laddat upp bilder på facebook som tog en liten stund och nu kollar jag på Gossip Girl.
Funderar på om jag ska bli beroende hmmm.. tough choice.


Min nya  klänning från Topshop som jag köpte igår. Kanske lite sommrig för detta väder men antwyas.

Kommentarer
Postat av: fridelinen

faasen vilken fin klänning! varför passar du så bra i klänning och inte jag?!?! jag känner mig okvinnlig.. :( hehe

2009-10-19 @ 17:23:38
URL: http://fridelinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0