The perfect daughter

Yes that's me. Idag när jag kom hem från skolan så gick jag och handlade massa grönsaker och korvbröd för jag vill äta korv i morgon. Trodde slutsumman skulle bli typ 100, men sen visade det sig att bli 58 :D jag vart superlycklig, Vad billigt det är med grönsaker. När jag flyttar hemifrån ska jag äta sallad varje dag. Anywaysss, när jag kom hem började jag laga mina famous piroger, och idag gjorde jag efter magkänslan. Jag misslyckades varken med soyan eller tomatopurén denna gång.

Alla fall så blev pirogerna jättebra, och min mamma och pappa var stolta tuppföräldrar. Pappa var helt chockad över min talang. Jojo tredje gången gillt för pirogerna.


Inte så fin form dock


Kommentarer
Postat av: Paps

Mm, mm, mm...Fantastiskt så gott och snygga

2009-10-21 @ 09:59:14
Postat av: chipsdude

you like those piroges huh? ;)

2009-10-22 @ 20:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0