A messy room for a messy girl

Dagen har varit sjukt jobbig. Vaknade klockan 6 av att det kändes som hjärnan rann ut genom näsan, riktigt mysigt var det. Pallrade mig ändå iväg till skolan. Höll på att dö av min förkylning på religionen och somnade nästan. Efter lunch hade vi sedan samhälle, som man kunde gå hem och jobba på, dock hade jag ju Italienska så stannade på grund av den och andra skäl. Sedan kommer man till klassrummet och det är ingen Italienska för mig för de andra hade prov. AWSOME. Och bussen gick precis också. Gick ner på stan och tittade lite på H&M. Hittade en jacka som jag tror var en killjacka, men jag gillade den ändå. Ska nog ner på stan imorn och köpa den.
Nu ska jag städa mitt ack så vackra rum. Senare blir det kalas hos Noel som fyller 10 år.


(det såg inte ut såhär, rev ner allt som var inpressat i garderoben och hällde ut allt i alla väskor)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0