Jesus Christ superstar

Feting ovärd dag, eller inte helt ovärd men rätt så. Har ställt klockan på 9:15 för att åka en halvtimme tidigare till skolan för att köpa skinnbrallorna jag suktat efter, vaknar 10:35 av ett sms från André som frågar vilken buss jag tar. Försovit mig som vanligt. Märker också att hela min hals e fuckad, sjuk igen. Tack fick va frisk en vecka. Sen när man kommer till skolan har man religion nonstop i 2 ½ timme! Sjukt. Under de timmarna tittar vi på Jesus musikaler och snackar om Jesus. Efter skolan går jag ner på stan med grabbarna som käkar kebab och jag springer och provar skinnbyxorna, helt fel passform för mig tyvärr. Förkorta och supertighta. Får vål ge upp min dröm om skinnbrallor I guess. Nu väntar jag på att degen jäser, för jag bakar bullar till Noel som fyller tvåsiffrigt imorn. Grattis i förskott!

Kommentarer
Postat av: vågar vara kaxig eftersom jag är anonym

du har inte rätt att klaga över att det var ovärt när du ger filmjäveln 3/3. sämsta jag sett

2010-12-14 @ 00:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0