Visste du...

Att jag vill - att det ska bli sommar
Att jag lyssnar mest på - min mamma
Att jag pratar - med Ida när jag är frustrerad
Att jag inte gillar - skolan
Att jag gillar att - shoppa
Att jag alltid kommer att - vara mig själv
Att sist jag grät var - när jag tänkte tillbaka
Att min mobiltelefon är - tråkig, ska skaffa ny snart
Att när jag vaknar på morgonen - znoosar jag en timme till
Att innan jag går och lägger mig - kollar jag på TV
Att idag har jag - varit trött, men glad!
Att jag just nu tänker på - att jag ska på stan efter skolan med Ida
Att i morgon kväll ska jag -Jobba :(
Att i morgon kommer jag - sova länge och sen simma
Att jag hoppas - att det kommer gå bra i skolan
Att jag verkligen vill - åka till Florida





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0