Cheating is a sin

Otrohet är nog ett av de fulaste sakerna jag vet. Jag tycker det är en så sjukt onödig grej att utsätta sig själv för och utsätta någon annan för. Jag menar varför? Jag hatar den där jävla skiten "Jag var så full" VAFAN? Så man menar att när man dricker några öl blir man en helt annan människa? När jag dricker är jag precis samma Elin, dock något gladare etc. Och det är alltid samma förlåt "Jag ångrar mig, älskar ju dig egentligen". Vad fan gjorde du det från början då? Om man nu älskar denna person, varför stoppar man inte sig själv och går hem till den ist? Jag vill veta vad man tänkte just i detta nu. Att skylla på The Heath of th moment är så sjukt äckligt. Ha självkontroll för tusan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0