Sorry I let you down

Jag har fått förfrågningar om jag och Alfons ska ställa upp  LT:s "Årets Lussekatt". Jag kan tyvärr medela att vi inte kommer delta i år. Efter förra årets fiasko har det kännts tungt under året, att bli nobbad är ju aldrig kul och det vet vi alla eller hur? Ni kanske tycker jag e självisk som inte anmäler Alfons i år, men det är endast för hans eget bästa. Bilderna jag tagit i år blev helt enkelt inte bra, och jag vill inte ställa upp om det inte är helhjärtat och känns helt rätt. Jag vet att en dag kommer Alfons förstå varför jag inte anmälde oss.

Ni som önskat att se hans vackra nos i LT framöver kan glädja er och kolla in Alfons egen kategori "Snuffles modellbilder". Där delar jag med mig av hans looks. Jag ser det som övning för framtida uppdrag. Lussekatt 2011 här kommer vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0