Get up and go out, me and all my friends

Helgen har varit mysig. Fredagen spenderades med en fin kille som gör mig glad. Sedan lördagen jobbade jag hela dagen. Sen när jag kom hem slängde jag mig in i duschen och fixade till mig tills mina gäster skulle komma. Det vart det vanliga gamla gänget. Kvällen var trevlig i överlag, men kände mig fortfarande lite sliten sen i onsdags... brukar ta några veckor innan jag kan recover från en kväll som den. Men det var trevligt att umgås med nästan alla bästa vänner. Idag snoosade vi till halv 2 när Andréman skulle hem, den finingen kröp ner hos Jon och mig som den lilla pojken han är. Idag blir det en classic segis dag á la Elin. Vilket betyder dega och äta onyttigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0