He ate my heart

´


Mamma och jag har städat hela mitt rum! Så otroligt skönt. Vi rensade ut halva garderoben vilket resulterade 4 påsar med kläder, buhuhu. Mamma var så dömande så slängde massor, men det var faktiskt sjuk skönt. Nu är det bara att fylla på med nya kläder. Happy happy! Det är mycker roligare och enklare att städa när man får hjälp. Sen har jag spelat lite. Vet inte om det att man får ut sin ilska att skjuta folk eller om man bara blir mer arg. Känner mig uppstressad just nu så kanske inte då. Idag ska jag på inflyttningsfest hos min storasyster. Mamma har tjatat att jag ska fixa present. "Man ska ha med en present när man går bort till någon", svarade med "Lol det är ju min syster jag ska till".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0