He licked his lips and said to me, girl you look good enough to eat

Min blogg har varit under konstruktion i några dagar. Det har vart kämpigt, men nu tycker jag den är ganska fin. Lite rosa sådär. Har gjort den lite smalare nu så alla feta bilder kommer ba kapade, så man får ha lite överseende med dem.

Igår var vi i Romme! Bästa dagen på lovet tycker jag. Det är så mysigt att åka skidor och sitta och småprata i liften. Åkte mest runt med Thilda så det vart mycket skratt och flams för mig. Ramlade ett par gånger, det var jobbigt att ta sig upp vilket bevisar starkt att jag är otränad. Dock åkte jag på en liten förkylning efter resan. Ganska mycket träningsvärk har jag nu. Men det vare värt!


Jättefina människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0