I'm on the right track baby

Dagen började klockan 2 av att jag vaknade och trodde klockan var 6 (andra gången på 2 veckor). Jag fattar inte ens varför jag tror jag ska gå, upp klockan 6 för jag går aldrig upp klockan 7 annars. Jag gick upp i köket och tände lampan för det var ju kolsvart, jag tänkte helt enkelt att det var något fel på solen just idag. Glodde sen ordentligt på klockan och såg att den faktiskt var klockan 2, så det var bara att gå och sova igen.

Senare på dagen låg jag och halsov vid en data. Drömde att jag skulle köra in en kontakt i ett vägguttag men det var värsta segt. Så jag låg och tryckte på en knapp på datan flera gånger. Jag blir lite orolig faktiskt.
Jättefint väder vart det idag också! Första gången i år satt vi ute på rasten och solade. Jag inbillade mig att jag fick fräknar. Men det trodde inte André.
Efter skolan jobbade jag, cash ge mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0