They now call you mental

Åkte in till stan idag och shoppade med Bexi. Behöve köpa lite nytt. Speciellt trosor eftersom jag rensade ur mer än hälften av såna man inte använt på flera år. Skönt! Blev lite annat också. Äntligen har jag köpt nya skor med. Mina har precis gett upp. Läcker in och grejer. Jävligt nice när man tror att man har en summa på banken, sen kollar man och det visar sig vara dubbelt så mycket. YEAH.

 Är också galet taggad inför skidresan på måndag. Är rädd att denna övertaggning kommer sluta med ett brutet ben och få lift ner av någon snygging på snöskoter. Vore typiskt mig. Bäst att hålla mig till de blå backarna.


Lindex

H&M

Åhlens

Accent

Intersport

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0