18 Augusti

Hejsan.

Klockan är 11 och jag är klarvaken, shit. Detta har inte hänt på ´länge. När jag inte har jobbat har jag legat till sängen till 1 vissa dagar. Sååå skönt att sova. Idag börjar många stackare skolan. Stackare. jag sitter här och försöker få tag på gymnasiegrejs, jag vill ställa mig på kö till Wendela Hebbe i fall att Thomas inte är för mig. idag vet jag inte vad jag ska göra , jag ska nog städa garderoben och resten av rummet. Jag känner för att spela gitarr, men inte så roligt för jag kan inte så mkt. Jag funderar på att leta upp en riktig gitarrlärare, inte för att du var jätte bra Sebastian :) Tycker synd om dig för att jag är lite trrög över msn, haha. Hoppas på hitta någon bra. Åh idag tror jag att jag ska gå och köpa Sushi med <3 Mumms jag var jättesugen igår när jag skulle sova och jag var rädd att suget skulle gå över över natten. Men det gjorde det inte. Och idag har Petter födelsedag, grattis 17 år :)

Hmm... Jag är lite ringrostig på att skriva inlägg, de blir inte så långa men ge inte upp hoppet snart skriver jag som en galning.  Puss på er / elin

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja bäst för dig att du skriver, haha ;)

2008-08-18 @ 12:59:28
URL: http://johannakarlsson68.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hahah vi ger inte upp :D

2008-08-18 @ 23:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0