Mums

Hejsan :)

Nu har jag inte skrivit på länge, förlåt. Men i alla fall. I helgen var jag med folk och jobbade sedan på söndag. Det var trevligt i helgen tycker jag :). Igår var första riktiga skoldagen. Träffade framtida lärare. Tycker engelska läraren verkar jättebra! Kommer bli kul på engelska lektionerna känns det som.  Sedan slutade jag vid fyra så vira bjöd mig på fika på Tidermans, det var mums.

Idag hade vi första samhällkunskapslektionen :) Det var jättekul, vi had Janne som också är min mentor typ. han är jätterolig. VI fick typ skriva svar på ett papper vad vi skulle göra för saker . T. ex fick vi välja mellan en lyxresa, där man fick ta med sig vem man ville och göra vad man ville på resan, allt betalades , om man tog resan var man tvungen att dränka en kattunge medans dens 5åriga lilla flickägare stod brevid. Gissa vad jag vad jag valde ;D Men det avr faktiskt kul, för alla diskutera efteåt och så , sen skojade janne med alla. PÅ bilden skulle vi ut och leta efter nåt att måla av. Så jytte och jag gick till torekällberget och jag hitta rönnbär, nypon och en sten. haha, sen fika vi i cafeterian. Jag fikar där jämt, hehe.  Sen när jag sluta mötte jag vira på nancys, så växla jag in pengar till USA :D <3 och köpte block till skolan. Sen köpte vi kladdkaka på ICA, ( oh god ) jag kommer gaina som fan :)

Kommentarer
Postat av: Erik

Fyfan säger jag. Fyfan.

2008-08-27 @ 10:39:32
Postat av: ellinor

när ska du till USA? ;O <3

2008-08-27 @ 16:58:27
Postat av: idahoe

nar kommer du till staterna? :)

pussi alskar dig<3

2008-08-27 @ 19:48:31
URL: http://idalinderbrandt.blogspot.com
Postat av: elin.

Jag åker 23 Oktber, Jag saknar dig så mkt :(

2008-08-27 @ 20:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0