JUL

Jag tog lite julledigt från bloggandet ett tag :) Så här kommer update:

Pappa vira och jag shoppade i måndags, jag fick ångestatack för jag hade ingen julklapp till någon och jag hade ingen mobil så ingen kunde få tag på mig och jag kunde inte få tag på någon. Så då tyckte pappa synd om mig och köpte en ny mobil, hehehe. men den kosta bara 1500 , men den är fin ändå! Sen var jag inte på shoppinghumör

Sen dagen efter åkte jag till tälje med simon och köpte de sista julklapparna till folket. Medans jag var på stan köpte vira och pappa PLAYSTATION 3 OCH ROCKBAND!!! + Abba singstar :D .  Wiiiie. Jag ahr inte hunnit spela rockband än, bara singstar, men ikväll ska paps och jag starta ett band :) Coola va?.

I Julklapp fick jag : Nya ipod nano ( RÖD), saker från vickys secret, massa krämer , smink, väckarklocka, plånbok, mm, jag fick mycket användbara julklappar så jag är jättenöjd. Sen av Simon fick jag Joker tshirt från fcuk och ett silverhalsband.

Hoppas alla hade en bra jul, det hade jag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0