Helg <3

Hej :) Okej nu ska jag faktiskt börja blogga igen på riktigt.

Okej. Jag var sjuk som fan i fredags så jag stannade hemma och gjorde färdigt sena arbeten ( usch jag kände mig loserig) jag brukar faktiskt alltid lämna in i tid. Men de hann bli klara under dagen i alla fall. Jag hann också se Xmen :). Senare kom Vira och Simon hem från skolan. Då börjar vi göra oss ordning , för vi skulle på en i Simons klass 18 års fest, som underbart nog var i Nykvarn, fett skönt att slippa passa buss och skit. Sen keka vi och sen gick vi. Fyyy kallt det var! Jag höll på att dö. Vi mötte folk från simons klass i centrum som inte hitta i nykvarn , så jag fick va guide, hehe. Det hölls till i oxvretenstugan så det var en bit och gå ( tycker jag i alla fall, men jag är ju lat ). Men vi kom fram till slut.  Först vart det presentöppning sen typ dans och sånt, men jag dansar inte (A) I alla fall inte när det inte är folk jag känner ;D. Fast det var tre tjejer från min klass i alla fall :).Men sen i alla fall satt simon och jag nere i hallen typ och simon försökte guida vägen dit med mobil, gick inte så bra. Men då kom Olivia , malin och Sabina :D Jag vart jätteglad, för då vare nån jag kände :D Jag baa OLIVIA :D. Det var roligt att catch up ( kommer inte på på svenska). Sen fick jag och simon gå ut och leta efter folk som inte hitta till festen , men de hade inte kommit så vilse i alla fall.
 
Kvällen var asrolig och vi gick hem typ kl halv 1. Vira och petter hade kompisar hos oss när vi kom, men simon och jag åt mina amerikanska pannkakor som  vart över under dagen sen gick vi och sov. Somna typ 3 ._. Sen kl 6 vaknar man av nåt, och jag kommer på att alfons nog är fastfrusen ute på balkongen så jag släppte in stackarn som var i chocktillstånda, hehe. Sen kl 7 sätter mammas hemska väckarklocka igång. Men petters kompis stängde av. men sen ringde den igen och man hör: MEN VAD I HELVETE, haha jag höll på att garva ihäl mig, men det var nog trötthet. Sen somna vi om och gick upp kl 1 <3.

Sen på kvällen åkte simon och jag hem till hans pappa och åt middag , åh han hade världens finaste katter, jag dog typ :). Sen åkte vi hem och titta på 10 orsaker att hata dig , min älsklingsfilm . Sen sov vi. Och idag har vi bara tittat på film och vilat.

ber om ursäkt för långa inlägg, men det vart en hel helg på ett inlägg så det blir mycket. Lovar att nästa blir kort.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Duktigt Elin :D

2008-11-23 @ 16:40:50
URL: http://johannakarlsson68.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0