You wake me up

yo.

Nu har jag skickat ännu ett mail till min bästis Ida Linderbrandt, som flyttat till USA för er som inte är så insatta :)

Idag var jag skittrött, det började typ på draman när jag spela knarkmorsa, då skulle jag va sliten och trött och köra sprutor i armen, sen höll tröttheten i sig. Käka lunch med simon , virus och petter och hans kompisar. sen hade vi samhäll och det gick inte bra för mig där. Vi hade genomgång om hur kungen och reinfeldt hängde ihop och jag satt längst ner i hörnet så jag trodde att jag kunde slumra till en stund utan att Janne skulle märka. Sen sover jag en stund typ sen vaknar jag typ av att det blir knäpptyst och janne är tyst t o m. en börjag typ joanna puffa på mig och ba elin vakna. Då sätter jag mig upp med ett ryck och känner mig som kanrkmamman igen rufssigt hår och små ögon. Janne står där framme och ser lagom road ut och de flesta i klassen tittar :( Sen kommer janne fram till mig och lägger en bunt papper som jag ska skicka runt, jag tog det som ett hot att jag varit stygg. hehe. Jag höll mig undan under dagen så han inte skull kunna skälla ut mig :) hihi.

Sen hade jag matte och eng och sen sluta jag :). Jag avr duktig och gick ner från skolan till stationen med Lisa och amanda, duktiga mig. Där vänta simon på mig och vi åkte hem till mig. Sen käka vi hos farmor och nu ska jag ju igentligen plugga men jag vill inte svika mina läsare redan :)  Men nu ska jag plugga i alla fall :)

Puss

 Sötnos :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

ååh vad glad jag blir att du har börjat skriva igen sötnos :D Men du lilla vännen du kan ju inte somna på lektionerna ;D

2008-10-21 @ 22:52:40
Postat av: Johanna

BRA ATT DU SKRIVER!!!

2008-10-22 @ 17:39:34
URL: http://johannakarlsson68.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0