Heaven is on fire

Tjao. Jag har inte skrivit blogg på länge så kanske bäst att jag skriver annars kanske mina läsare blir sura, om jag nu har några??!!

Men aja. Igår var en mkt seg dag, somnade typ på första och sista lektionen. Det var hemskt jobbigt, men resten av dagen var mysig. Efteråt åkte jag hem och sedan ringer vira från sandtorp och har glömt trcyka på stoppknappen i centrum, hm. Ja man vet ju hur hon är. Senare åkte vi hem till farmor och fikade och pratade. Sen när jag kom hem gjorde jag klart engelska läxan och kollade lite på idol och heroes med mamsen. Helt plötsligt blev jag arg över något, hm. Jag kände för att boxas så jag rotade fram min boxningssäck så idag sätter papsen upp den så jag kan boxas när jag vill. :D

Idag var jag inte i skolan i alla fall, vaknade med världens magvärk, usch. Så jag ringde till mamma som ringde till skolan och jag stannade hemma. Men jag gick upp klockan 10 faktikst så bakade jag cocosmuffins <3 De var asgoda, och jag åt många (A) sen kollade jag på sex and the city ett tag. Sen ville bex låna en film av mig men övertalade mig till sist att käka på grillen med henne, jag åt pommes. För jag åt ris lite tidigare, hehe. Finns ju inge goda tillbehör för mig som inte käkar korv och sånt. Sen hade jag och angelica  m. möte med Bamseklubben, haha. Det var lite småkul. Nu kollar jag på idol och väntar på att pappsen ska komma hem med skruvar till säcken :D Fortsätt läsa och kommentera tack! 

Puss snyggingar !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, men man komeneterar ju om du skriver!

2008-09-04 @ 21:24:00
URL: http://johannakarlsson68.blogg.se/
Postat av: eeeeelin

men det är inge kul när ingen kommenterar ! ;D

2008-09-04 @ 21:47:54
Postat av: ellieboobs

jag är en trogen läsare av din blogg :D

2008-09-09 @ 16:46:58
Postat av: iiiiiiiida

haha bamseklubben :D har ni snallare barn nu for tiden?

2008-09-09 @ 19:22:28
URL: http://idalinderbrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0