Sex and the city

Hejsan :)

Igår vare fredag och jag träffade carruu efter skolan på centralen och åkte hem tillsammans. Stackanrn var alledeles slutkörd medans jag var totalt hyper så hon frågade om hon fick sova medans jag prata, det gick bra sa jag, men hon sov inte hon vila bara. sen hoppade vi av vid henne och tittade på top model, bådas favoritprogram nästan :) Efteråt gick jag hem och keka tacos med familjen + petter. Senare på kvällen efter att jag softat ett tag gick jag ut med några av grabbarna. Träffade folk man kände såklart, som alltid i nykvarn. Gick runt, köpte godis och sånt. Blev så jävla kallt sen att jag fick gå in och hämta min vinterjacka , som jag ändå frös i, :O hm, den som jag ska ha i vinter med minusgraderna, hoppas man ju. Med tanke på sveriges cp väder lär det väll va 20+ i december. Nej jag hoppas verkligen på en kall, blåsig och SNÖIG vinter. Sånt är mysigt tycker jag.
Sen vid 12 gick jag hem, duscha för att tina upp och senare la jag mig i sängen med Loka och godis och kollade på Sex and the city.  Det var skönt att få vila , men sen koka jag ris vid halv 2 haha, jag har kommit i en ris period, jag älskar att bara äta ris :)

Idag väckte pappa mig vid 10 och frågade om jag ville följe med till landet och städa . No thanks, jag hade verkligen ingen lust,  fick dock väldigt dåligt samvete att jag inte följde med, men mitt rum såg ut som skit och jag ville inte lämna det så skitigt och sen kul att va på landet i spöregn och städa? Förlåt pappsen. Så idag har jag städat heeela rummet, och det är jävligt snyggt nu. Så om det är nån som planerar ett överraskningsbesök hos mig, kom nu för då slipper jag skämmas :) Det var lätt att städa eftersom jag kollade på S.A.T.C. sammtidigt.  Riktig bra serie. Nu idag vet jag inte vad jag hittar på, får se helt enkelt.

Puss snyggingar


Kommentarer
Postat av: elin sjögren

jag ska tipsa kjellis (inte läraren) om att han får överraska dig med att komma hem till dig någon dag ;)

2008-09-07 @ 01:08:22
Postat av: Johanna

Duktiga Elin :D

2008-09-08 @ 14:24:49
URL: http://johannakarlsson68.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0