Sister christian

Idag började jag kl 10, kärlek på det.
Eftersom det är min enda sovmorgon och har hyffsat softa lektioner.
Vi hade webb för första gången och det verkar rätt nice.
Slutade sen vid halv 4, och jag och Jytte rusa ner för berget för att hinna med bussen.
När jag kom ner till centralen kom jag på att jag inte hade behövt stressa eftersom jag skulle jobba...
Tur var kom simon och räddade mig och vi käkde på skhlm.
Jag köpte en sallad men den var inte så god :( Besviken besviken.

När jag kom till jobbet vart  jag utsatt av en riktig elak tant, hon var verkligen ond!
Trodde inte det fanns så elaka tanter men jojo, de finns.
Hon var bara en sån där som är elak.
När hon pratade hörde man inte att hon var elak tills jag verkligen förstod vad hon sa.
Stackars den som har den k*rringen till mormor...

 

Kommentarer
Postat av: DAVID

uppdatera uppdatera

2009-08-29 @ 23:50:32
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/
Postat av: DAVID

ja hur visste du? :)

2009-09-01 @ 17:07:44
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0