Mellandagsshopping

Ursäkta dålig uppdatering, men har varit så upptagen med att riva upp paket så har ej hunnit. Fick många önskade julklappar som jag kanske visar någon gång.
Idag var i alla fall jag och Ellinor , min kusin och shoppade på mellandagsrean. Jag hittade massor med saker och det var massor med folk. Jag hittade en underbar jacka på Monki, men när jag stått i halva kpön som sammanlagt var 30 meter, insåg jag att den inte var på rea utan kostade 800:- det var too much, jag blev ledsen.
För att citera Jonatan i Bröderna Lejonhjärta: Hur kan man vara så usel.


Weekday


JC


Topshop
Min nyårsklänning, men den måste sys in...

Kommentarer
Postat av: ellliiie

haha det var faktiskt min förtjänst att du insåg att den kostade 800! annars hade du fått stått där framme i kassan å skämts! hur kan man vara så usel?

2009-12-27 @ 13:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0