Shakespeare - Att läsa eller att icke läsa?

Usch jag har lite smått ångest. Måste läsa en hemsk shakespeare bok den kommande veckan. Mdsommarnattsdröm heter den, säger ju liksom allt hur töntig den är. Förstår inte hysterin kring Shakespeare. Han skriver ju bara fjoll böcker. Jag kommer ihåg när jag var liten och jag var besatt av Bamsetidningar. Då kommer jag ihåg ett avsnitt när Bamske, skalman och lilleskutt tog skalmans tidsmaskin tillbaka till shakespeares tid. Den läste jag inte, för redan då tyckte jag att shakespeare var trist.

Kommentarer
Postat av: kristina

hahaha, han skriver verklige så grymt ointressant XD därför väljer jag att att skriva om filmen vi såg så kanske jag slipper fatta vad han skriver ;)



svar: JAA greveholm var verkligen bäst!

2009-12-03 @ 16:35:22
URL: http://kristinask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0