I know what you are

Mjao.

Onsdag:
Jag hade egentligen sovmorgon till 11:10.
Hade ställt klockan på 6 för jag vänta ett mycket viktigt samtal från utlandet.
MIN BÄSTA VÄN IDA RINGDE MIG!
Jag var skitglad och vi prata länge och väl.
3 timmar om man ska vara exakt.
Vi kom fram till att det inte är länge kvar tills hon kommer.
Det kommer bli bäst.
Vi får i alla fall umgås halva sommaren.
Sen hade vi debatt i skolan men jag debatera inte.
Det var inte min tur.
Sen fika jag med Simon efter skolan.

Torsdag:
Försov mig. Blä.
Sen hade vi idrott med handboll.
Rätt kul faktiskt.
Sen hade jag engelska redovisning, MVG-.
Jag var glad :).
Sen åkte jag hem och simon och laga hamburgare och jag gjorde mitt repotage.
Najs najs.

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0