King Mountain

Gårdagen:
Jag gick upp kl 5 och började göra ordning till skidresan.
Åkte med bex och hennes mamma till tälje.
Sen bussresa typ 3 tim.
Men jag sov typ hela resan så det var gött.
När vi kom fram hämta vi grejjerna och drog upp i backen!
Visade sig att jag inte glömt hur man gjorde och det var riktigt kul :D.
Åkte med simon också :)
Den jäveln försökte fälla mig hela tiden men FAIL!
Jag fick ner honom ist :)
Sen kl halv 4 gick bussen hem. Sov på bussen hem också ;D

Idag:
Sjuuuuuk. Jobbigt. Vill va hemma i morgon men jag har svenska prov.
Sen missar jag träningen i morn igen! Ingen träning alls denna vecka.
Jag får inte träna för morsan...
Nästa vecka kommer jag igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0