High tech = NOT for me

Vem behöver kunna high tech när det finns killar som kan sånt? :)

Jag har suttit deprimerad och dampig hela eftermiddagen för att jag inte fattar Itunes och vill ha låtar till min Ipod. Blod svett och tårar gick det åt ! ( - blod och svett) Jag hade gett upp när min käre mor tippsa mig om petter. Sen när petter kom över till oss fick han sätta sig vid datan och ladda ner musik och lägga över dem till min Ipod. Nu är den fullproppad med musik, fast vi han inte lägga över alla låtar än. Det kommer någon annan dag. Känns gött att slippa lära sig sånt onödigt när det finns folk i sin omgivning som redan kan sådant.
Visst är jag snäll?

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0