Klipp

Mjao.

Jag klippte nyss Simon eftersom jag är hans personliga frisör.
Det började för ett tag sen när simons hår vart för långt.
Och då skulle det plötsligt rakas av helt och håller.
(Billigare och enklare att raka, vad är det för skit?)
Jag kunde helt enkelt inte se det vackra håret rakas av.
Om man nu har bra hårväxt och fint hår, varför ska det rakas?
Så jag fick helt enkelt lära mig att klippa pojkhår.
Under min karriär har jag haft många motgångar.
Min mor, simon själv och vissa i skolan...
Det var till exempel motigt när simon kom gående i korridoren med tröjan täckande över huvudet.
Han vart retad och kallad " köttbullenacken".
Jag vart utskrattad för mitt sätt att klippa mitt uppe i ansiktet...
Men jag gav inte upp!
Mamma var ju inte direkt stöttande:
" Det är väl bara att raka det snäll "
Men shit, bara för hennes kille är skallig behöver hon väl inte dra med sig alla.
Det jag vill komma fram till är att jag har lärt mig klippa simon nu!
Nuförtiden är det rikigt snyggt.
Jag har växt som frisör.

Nu ska vi äta maaaaaaaaaaaaaaaat.
 puss

Kommentarer
Postat av: ida

fin blogg :D

haha duktig du ar som lart dig klippa folk

2009-03-12 @ 02:38:47
URL: http://idalinderbrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0