NEW DESIGN PEOPLE!

Mjao.


SER NI??!!
Jag, Elin Maggan Skoglund har gjort om min blogg.
Själv.
Jag gjorde den i ps i skolan i två timmar.
Jag hade simo som assistent som visa litegrann.
Men mestadels gjorde jag allt själv.
Jag är fan skit stolt.
Jag suger på sånt här, bild och sånt.
Men se där.
Det är jätteroligt att göra blogg och inte svårt alls egentligen.
Hoppas jag kan göra en lika fin nästa gång.

Just nu ska vi ha tidning och skriva repotage , det är roligt med media :)
Sen ikväll ska jag va med S.
Talk to you later , pöss.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Den blev fett fin gumman, vad duktig du är :D

2009-03-06 @ 15:40:46
Postat av: fridelinen

avundsjuk, skittsnyyyyyyyyygggt elin!

2009-03-07 @ 00:48:29
URL: http://fridelinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0