SMS med Papi

Igår var ju jag sjuk ( hmmmm) så mamma hade hyrt två filmer som hon jag och vira och petter kolla på.
Vi såg Mirrors och Vicky Christina Barcelona.
Penelope Cruz fick ju oscar för den , vet dock inte om hon var så bra i filmen men i alla fall.
Under filmen smsade pappa till alla oss tre tjejer, för er som inte vet jobbar och bor min pappa i New York för tillfället.
Han kollade på Sverge-Portugal matchen på nån klubb där.

Pappa: Nu börjar matcjen. Filip och Fredrik är här och Pierre från Ondskan. Puss.
Jag: Va :O? Fan vad coolt! Ska du prata med dem?
Pappa: Får se om jag vågar.
Jag: Men kan du inte ta kort med dem? ( Svarar åt hela familjen eftersom du skicka samma till alla ;) )
Pappa: Vi får se. Ha det gott.
Jag: Yeee thanks / Mamma.

Dryg han va på slutet. Men ändå vad coolt att se Filip och Fredrik, jag hade typ svimmat :).
Pierre är söt han med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0