They are no good for me

Mjao.

Fredag:
Jag och S åkte upp till sthlm för han skulle ha kläder.
Jag hade faktiskt lite pengar med så det blev lite för mig med.
Två fina klänningar från Carlings, bör nog användas i sommar dock </3
Nåt att se fram emot i alla fall.
Vi år pizza hut och det var deli.
Vi såg faktskt två känisar !
Först Christine Meltzer ( hey baberiba ) och sen trooor jag att jag såg Elin kling på stureplan.
Först såg jag inte Christine för jag glodde på en väska och hennes zara påse.
Men simon uppmärksammade mig.
Sen var jag typ assäker på att jag såg andreas wilson, men jag hade nog fel.

 

Lördag:
Idag gjorde simon och jag ljus.
Det tog ca 4 timmar.
Men de vart asfina i alla fall.
Sen åkte simon hem och jag träffade caroline.
Vi var ute en stund och sen gick vi hem till staaf och träffa resten av boysen.
Det var trevligt. 
Typ vid 1 gick ja hem och åt och sov.

     
Kisskiss

Kommentarer
Postat av: Caroline

åh vilka balla :D

2009-03-02 @ 23:19:54
Postat av: isabelle

vad kul:) fina!

2009-03-02 @ 23:27:53
URL: http://metrobloggen.se/iissa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0