Aj då

Fick klagomål av Jytte igår att jag inte bloggat under min sjuktid, men jag kan ju förklara varför.

Jag var sjuk hela tisdagen och vad gör jag?
Jo istället för att plugga satan som jag verkligen borde göra så satt jag och kollade på skit Tv heeeela dagen i väntan på att top model skulle börja kl 4. Jag satt och kollade på typ Oprah och massa äckel såpor hela dagen för att jag ville att top model skulle börja, jag kunde gjort nåt viktigt med mitt liv , men nej nej.

Jag skulle säga att låg 1:a på den så kallade sorglighetsskalan den dagen.
Sorglighetsskalan
1. Elin Skoglund
2. Öppen för förslag
3. Öppen för förslag


Kommentarer
Postat av: dan

addda mig på listan xp

2009-05-29 @ 09:46:07
Postat av: davidsundgren

lägg till mig där också, på andra plats

2009-05-30 @ 19:30:10
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/
Postat av: Elin

SV:

Jasså, sorglighetsskalan är något som många eftersträvar :)

2009-05-30 @ 19:50:27
URL: http://eeelinskoglund.blogg.se/
Postat av: dan

ey jag borde få va 2a :O

2009-06-01 @ 19:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0