I can't get much stronger

Idag jobbade jag. Inte kul alls att gå upp idag.
Fast mamma var snuffig och körde mig så slapp åka 2 timmar innan.
Jobbade 4 timmar sen åkte jag hem.
När vi var hemma kollade vira och jag på sveriges smartaste barn, söndags tradtion.
Vira roffade i sig ALLA goda oreos sticksen som mamma köpt i usa.
Det fanns tio i paketet och jag fick en.
Nu skrev jag om dig i bloggen vira, varsegod :)!
Sen åt vi på rhodos, en annan söndagstradtion är att invadera alla resturanger i Nykvarn med paula och noel och vira jag och mamma.

Nu ska jag väll egentligen plugga, åh fan varför tog jag inte Praktiskta ist?


Dom där roffa hon i sig, och de är mycket mer deli än vad de ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0