'


Åsikter enligt mig


@ Klänningar

Klänningar, klänningar och klänningar. Införskaffade typ en 80:e klänning till min garderob igår. Och jag tänker inte sluta köpa dem heller. I sommar kommer jag nog bara ha klänningar, tror inte jag hade jeans på hela förra sommaren.

@ Student 09
Jag har aldrig insett förns i år hur befirande det måste kännas att ta studenten. Jag tänker liksom nu i 1an " Jag måste få mvg i det här ämnet annars kommer jag bli besviken när jag tar studenten ". Tänk de som tänkt de i tre år. Cred till alla som klarar hela gymnasiet. Tänk att slippa skolan, nice. Jag kommer nog bli lite emotional när vira springer ut eftersom jag är så stolt över min syster.  På med solglasögon 5 juni.

@ Körkort
Grattis simpan som tog körkort igår! Jag vill med ha + en fin rosa bil. När jag var på pedalen igår vart jag fett taggad att börja läsa teori och börja köra lite bil redan nu. Då kanske man kan få körkort precis efter sin födelsedag ;) hehe.


@ Myttare
Något som jag stör mig så grymt på är när folk säger saker som inte är sant. Folk som låtsas att de är nåt de inte är och som bara ska ha bekräftelse. Jag tycker bara att man ska vara sig själv och stå för den man är!

@ Banan
Man upptäcker att det bli fruktsallad till dessert och kastar sig till matbordet. Och vad händer ? Jo, någon har petat ner BANAN i fruktsalladen och bananen har lyckats smeta av sig banan-snusk på alla de andra delicious frukterna. Sorry.  Jag kan inte äta fruktsallad med banan.

@ Vita leggins
Förut tyckte jag att det var snyggt, men jag har insettt att svarta är mycket snyggare. Det är ju mer praktisare med svart också eftersom jag är en klant och en skitgris skulle de vita snabbt bli gråa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0