You wanna piece of me

Jahapp, sålde nyss moppen!
Fick 3 laxar , i like a lot.
Men ska spara allt till USA i sommar, ska inte röra ett öre ( gooooood luck )
Funderar på att rusa till nästa exchange och växla in alla till dollar så jag inte handlar upp dem.
Gör nog det på måndag.
Jag är en mycket god affärsman tycker jag.
Var på bio igår och såg wolverine.
Mina känslor för honom har helt svalnat, det var lite sorgligt.
Men jag tror att det är Heath för hela slanten som gäller för mig.

Idag blir det " grillfest " hos mormor som noel skulle sagt.
Sist vi skulle grilla korv hos mormor var noel jättetaggad och trodde det skulle vara värsta grillfesten.
" När börjar festen mamma? "


Oh yes we do

Kommentarer
Postat av: fridelinen

sv; ja man kan ju inte gråta över lite spilld mjölk ;)

2009-05-09 @ 14:01:43
URL: http://fridelinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0