Det är dags för fredagsmys....

Om det så är det sista jag gör. Hej.
Idag tog jag min egna lilla sovmorgon, var verkligen sjukt trött och kändes lite onödigt att hinna till fotolektionen för att jag skulle ändå inte kunna jobba för mina bilder är ej klara.
Idag skickade jag också in Alfons till årets lussekatt. Skrev en sjukt töntig motivering varför han skulle vinna. God om den står med i tidningen blir det jobbigt att visa sig ute.
Efter skolan gymmade jag och ida lite efter att ida kommit hem och efter min dagliga powernap. Det var trevligt och jobbigt. Känner att jag kommer ha träningsvärk i morgon, men men.
I morgon blir det jobb till kl 10 på kvällen sen vet jag inte vad dagen bjuds på. Nåt skoj hoppas jag.
Önskar att jag var en killer på att designa bloggen, är skittrött på den. Help me


Bild från grillningen med klassen, hoppas på flera sådana roliga tillställningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0